اطلاعیه مهم برای برگزاری کلاس های آنلاین

سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ تعداد بازدید 1105

در راستای استفاده درست و بهینه از سیستم وبینار مدرسه هوشمند لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

 

 

۱) چند اپراتور همزمان وارد یک کلاس نشوند (فقط یک اپراتور در کلاس باشد)

- گاها در بعضی از کلاس ها مخاطبین با خطای مدیا روبرو میشوند و متعاقبا صدا و تصویر قطع میشود و مجبور به ترک کلاس و ورود مجدد میگردند . برای جلوگیری از این خطا در زمان ساخت کلاس مجازی فقط و فقط یک اپراتور در کلاس ثبت شود و همه افراد اعم از مدیران ، معاونین و غیره که برای نظارت بر کلاس به کلاس ورود میکنند با سطح دسترسی "کاربر عادی" ثبت شوند


۲) همه ی افرادی که قرار است صحبت کنند و یا بصورت تصویری ویدیو دهند ، حتی دانش آموزان ، از هدفون (هندزفری) استفاده کنند

- زمانی که به جز معلم شخص دیگری در کلاس مجازی شروع به صحبت صوتی یا تصویری مینماید گاها شاهد پخش شدن صدا بصورت اکو در کلاس هستیم که بدلیل پخش صدا از اسپیکر دستگاه مخاطب و متعاقبا رکورد همان صدا با میکروفون دستگاه میباشد . برای جلوگیری از این موضوع حتما حتما همه افراد در زمان برگزاری کلاس آنلاین از هدفون (هندزفری) استفاده نمایند .


۳) تعداد دانش اموز و معلم که از ویدیو یا صدا استفاده میکنند روی صفحه ، بیش از دو نفر نباشد

- برای جلوگیری از نمایش خطای مدیا و متعاقبا قطع شدن صدا یا تصویر و یا هر دو و همچنین خروج و ورود مجدد به کلاس باید با مدیریت صحیح کلاس اجازه صحبت و یا تصویر به بیش از یک نفر به غیر از خود معلم (مجموعا دو نفر) داده نشود . این بدین معناست که معلم به جز خودش فقط به یک نفر اجازه صحبت صوتی و یا تصویری دهد و سپس اجازه از آن دانش آموز گرفته شود و سپس به نفر بعدی اجازه داده شود .

 

 

 

سیستم جامع مدیریت مدرسه و آموزشگاه
اپلیکیشن با نام و لوگو ی شما و وبسایت اختصاصی